Vælg en film på Youtube, der handler om Gaza. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg eller find evt. en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Vælg en film på Youtube, der handler om Mussolini. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg evt. en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Vælg en film på Youtube, der handler om den kolde krig. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg evt. en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Vælg en film på Youtube, der handler om Franklin D. Roosevelt og hans politik. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg evt. en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find kildemateriale på Youtube om Koreakrigen. Materialet skal analyseres og vurderes med henblik på at fremme forståelsen af krigen og dens årsager.
Vælg en film på Youtube, der handler om Stalin. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg evt. en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find kildemateriale på Youtube om Vietnamkrigen. Materialet skal analyseres og vurderes med henblik på at fremme forståelsen af krigen og dens årsager.
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om Hitler. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find på Youtube kildemateriale, der forholder sig til de israelske bosættelser på vestbredden. Sammenlign, analyser og vurder materialet med henblik på at fremme forståelsen af bosættelsernes betydning for konflikten.
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om krakket på Wall Street i 1929. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find på Youtube kildemateriale, der forholder sig til Palæstinakonflikten. Sammenlign, analyser og vurder materialet med henblik på at fremme forståelsen af konflikten.
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om første verdenskrig. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om Hitler. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find på Youtube kildemateriale, der forholder sig til de israelske bosættelser på vestbredden. Sammenlign, analyser og vurder materialet med henblik på at fremme forståelsen af bosættelsernes betydning for konflikten.
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om krakket på Wall Street i 1929. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Find på Youtube kildemateriale, der forholder sig til Palæstinakonflikten. Sammenlign, analyser og vurder materialet med henblik på at fremme forståelsen af konflikten.
Vælg en film på Youtube, der på en eller anden måde handler om første verdenskrig. a) Filmen analyseres og vurderes. Offentliggør Jeres vurdering som kommentar til filmen (gerne med begrundelse for “Like” eller “Don’t like”. b) Planlæg en alternativ version, der er bedre end den eksisterende!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar